Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Honba za holokrony
Obi-Wan vypráví Lukovi o jediských holokronech a naléhá na něj, aby jel do Tatooine, kde se celé ty roky skrývali. Do toho se bohužel zapojí Darth Vader a Jedi Holocrony čeká závod!