Stoker
Poté, co Indii Stokerové zemře otec, pozná charismatického strýce, o kterém neměla tušení. Brzy je ale zřejmé, že by šokující tajemství z jeho minulosti mohla zničit budoucnost její rodiny.
Indii Stokerové (Wasikowska) zemře na její osmnácté narozeniny otec. India se poté setkává s Charliem (Goode), svým charizmatickým strýcem, o kterém neměla ani ponětí. Když se Charlie nastěhuje k Indii a její nevyrovnané matce (Kidman), obě přitahuje jeho okouzlující a uklidňující vystupování. Brzy je však jasné, že Charlieho příjezd nebyl náhodný a že šokující tajemství jeho minulosti mohou ovlivnit Indiinu budoucnost... nebo jí zcela zničit.