Strážci Galaxie: Volume 3
Ve filmu “Strážci Galaxie: Volume 3” od Marvel Studios si naše partička vyděděnců zvyká na život ve Kdovíkde. Netrvá dlouho a jejich životy se obrátí vzhůru nohama v důsledku minulosti Rocketa. Peter Quill musí shromáždit tým a vydat se na misi zachránit Rocketův život — misi, která v případě selhání může znamenat konec Strážců, jak je známe.
Ve filmu “Strážci Galaxie: Volume 3” od Marvel Studios vypadá současnost naší oblíbené partičky vyděděnců trochu jinak. Poté, co získají Kdovíkde po Sběrateli, nacházíme Strážce, jak se snaží napravit rozsáhlé škody způsobené Thanosem — odhodláni učinit ze Kdovíkde bezpečný přístav, a to nejen pro sebe samé ale pro všechny uprchlíky, kteří nemohou v drsném vesmíru najít své místo. Netrvá však dlouho a jejich životy se obrátí vzhůru nohama v důsledku ozvěn turbulentní minulosti Rocketa. Peter Quill, který se stále vzpamatovává ze ztráty Gamory, musí shromáždit svůj tým, aby se společně vydali na nebezpečnou misi a zachránili tak Rocketův život — misi, která v případě jejího selhání, může docela dobře znamenat konec Strážců tak, jak je známe.