Ostrov pokladů
Ahoj, kamarádi! Naloďte se na palubu krásné lodi Hispaniola a vydejte se hledat zakopaný poklad v jedné z nejoceňovanějších dobrodružných klasik od Disneyho! Walt Disney ve svém prvním hraném filmu oživil nadčasový příběh Roberta Louise Stevensona o korzárech a zakopaném zlatě. Autentické lokace, barevné záběry a akční děj připravují půdu pro hrdinské činy mladého Jima Hawkinse (Bobby Driscoll) a lstivého jednonohého piráta, Dlouhána Johna Silvera. Pro vzrušení, které může přinést jen poklad a zrada, není lepší destinace než OSTROV POKLADŮ!