Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna
Johnny Depp se vrací jako legendární pirátský kapitán Jack Sparrow ve filmu Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. Uvidíte příběh o pravdě, zradě, mládí, smrti – a mořských pannách!
Studio Disney a producent Jerry Bruckheimer přicházejí s další porcí zábavy, epického dobrodružství a humoru, které proslavily původní trilogii o pirátech z Karibiku. Johnny Depp se vrací jako legendární pirátský kapitán Jack Sparrow. Uvidíte příběh o pravdě, zradě, mládí, smrti – a mořských pannách! Když Jack narazí na ženu ze své minulosti (Penélope Cruz), není si jistý, zda ji má opět začít milovat, anebo považovat za prohnanou podvodnici, která ho chce využít, aby našla bájný Pramen mládí. Jack je okolnostmi nucen vstoupit na palubu lodi nejobávanějšího piráta všech dob Černovouse (Ian McShane) a neví, jestli se má bát více jeho anebo své dávné lásky. Film v režii Roba Marshalla je naplněn fantastickými bitevními scénami, tajemstvím a bezbřehým humorem.