Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly
Pirátské dobrodružství legendárního kapitána Jacka Sparrowa (Johnny Depp), který musí za pomoci přátel přelstít prohnaného Barbossu (Geoffrey Rush) a zlomit prokletí, které postihlo jeho loď, Černou perlu!