Poslední gangster - pravda a lež
Rozhovor s jedním z nejznámějších nájemných vrahů v historii mafie, Sammym „The Bull“ Gravanem. On a John Gotti, hlava rodiny Gambino, léta ovládali části newyorské ekonomiky díky vládě strachu a zastrašování. Loajalita k „Rodině“ ho stála zničující cenu.