Zloděj šperků
Dokumentární film o dospívajícím bankovním lupiči z Omahy v Nebrasce Geraldu Blanchardovi, který zorganizoval nejdůmyslnější loupež všech dob – loupež rakouského korunovačního klenotu, hvězdy královny Sisi. Gerald Blanchard vypráví příběh spolu se svou matkou a dvěma kanadskými policisty, kteří ho dopadli.