24 hodin: Nezastavitelný
Hodiny opět začínají tikat spolu s tím, jak seriál 24 Hodin: Nezastavitelný sleduje adrenalinový závod, jehož cílem je zmařit ničivý teroristický útok na americké půdě: znovu ve schématu reálného času, jak to odpovídá tomuto žánrově jedinečnému dílu.
Hodiny opět začínají tikat spolu s tím, jak seriál 24 hodin: Nezastavitelný, navazující na seriál 24 hodin, který byl oceněn cenou Emmy, sleduje adrenalinový závod, jehož cílem je zmařit ničivý teroristický útok na americké půdě. Znovu ve schématu reálného času, jak to odpovídá tomuto žánrově jedinečnému dílu. Před šesti měsíci v Jemenu elitní jednotka americké armády Rangers vedená seržantem Erikem Carterem zabila vůdce teroristů, šejka Ibrahima bin Chalída. Následně přívrženci bin Chalída vyhlásili na Cartera, jeho kolegy a jejich rodiny fatvu, v důsledku čehož se Američané ocitli ve federálním programu na ochranu svědků. Došlo k útoku na Cartera, z čehož plyne, že byla vyzrazena identita členů jednotky. Ve snaze zabránit dalším útokům Carter začne spolupracovat s Rebekou Ingramovou, která dohlížela na razii, během níž byl bin Chalíd zabit. Rebecca je schopná a ambiciózní rozvědčice, která se vzdala pozice ředitelky PTO, aby mohla podporovat svého muže, senátora Johna Donovana, v prezidentské kampani. Po dekádách plných bezesných nocí a zanedbávaného osobního života se ocitla na vrcholu. Bílý dům je na dosah a ona si klade otázku, je-li připravena na roli první dámy. Nepřivábí ji zpět její láska k dobrodružství? Carter s Ingramovou v této rychlým tempem se odvíjející, strhující řadě odkrývají sofistikovanou teroristickou síť. To je přivede k otázce, komu mohou důvěřovat. V průběhu boje s přívrženci bin Chalída jsou nuceni konfrontovat se s vlastní identitou, rodinou i minulostí.