Tatami: Trable se strojem času
Je 12. srpna. Na dálkový ovladač jediné klimatizace v penzionu se nedopatřením vylije kola, a tak protagonista příběhu vymyslí plán, jak se pomocí stroje času vrátit do včerejšího dne a zachránit ovladač dřív, než se rozbije. Jeho kamarád vtipálek Ozu však neodolá a začne si pohrávat s událostmi z minulosti, i když to znamená přivést celý vesmír na pokraj zkázy. Nyní se protagonista ocitá v závodě s časem, aby zabránil katastrofě.