přírodopisný, dokumentární série
Vstupte do nevídaného mikrosvěta, jehož charismatičtí protagonisté z řad miniaturních hrdinů přežívají díky svým ohromujícím superschopnostem - od rychlonohého svižníka unikajícího parnu bornejských pláží přes kouzelnou proměnu šidélka v britském rybníku po martináče z Kouřových hor, jehož úkolem je nechat si narůst křídla, najít lásku a předat své geny, a to vše během jediné krátké noci!