Alias
Cestovat po celém světě inkognito. Bojovat s padouchy. Zápasit s vnitřními démony. Pro mladou špionku Sydney Bristowovou je to typický den v její nepříliš typické práci tajné agentky.
Cestovat po celém světě inkognito. Bojovat s padouchy. Zápasit s vnitřními démony. Pro mladou špionku Sydney Bristowovou je to typický den v její nepříliš typické práci tajné agentky. Situaci dále komplikuje její nadřízený z CIA Jack, který je shodou okolností také jejím odcizeným otcem. Pomocí různých převleků a tajných zbraní Sydney proniká do nebezpečného podsvětí, objevuje rodinná tajemství, skryté plány a nakonec i lásku. Dobrodružství a intriky jejího smrtícího životního stylu explodují v tomto intenzivním moderním seriálu, který TV Guide označuje jako „úžasně zábavný thriller“.