Beyond
Holden, mladý muž, který se po dvanácti letech probouzí z kómatu, u sebe objevuje nové schopnosti, které ho vrhnou do víru nebezpečného spiknutí. Teď se Holden musí pokusit zjistit, co se s ním oněch dvanáct let dělo, jak má přežít ve světě, který se za tu dobu velmi změnil, a odpovědět si na otázku, proč se tohle stalo zrovna jemu.