Bia
Bia je vášnivá umělkyně. Společně s přáteli se schází ve Fundomu, kde mladí kreativní lidé vytvářejí webový obsah. Také znovu objeví lásku k muzice a překoná své strachy a pochybnosti. Bia měla velice hluboký vztah se svou starší sestrou Helenou, které před mnoha lety zemřela při dopravní nehodě… alespoň to si všichni myslí. Bia prožívá velkou lásku, ale nedávný konflikt se stává obtížnou překážkou. Bia je hudební, romantický seriál, který nás zavádí do prostředí sociálních sítí.