2017-2018Počet řad: 1
Vydejte se s Chipem a Dalem na bláznivé dobrodružství při honbě za skákajícím žaludem. Naše dvojka dělá to, co umí nejlépe – dostává se do potíží, pomáhá kamarádům a celou dobu se u toho směje od ucha k uchu.