Absťák
Série Dopesick zkoumá, jak jedna společnost spustila nejhorší drogovou epidemii v americké historii, a zavede diváky do epicentra amerického boje se závislostí na opioidech. Hrdinové série se objeví v intenzivní a napínavé jízdě proti všem, aby porazili zbabělé korporátní síly, včetně jejich spojenců, kteří stojí za touto národní krizí.
Série Dopesick zkoumá, jak jedna společnost spustila nejhorší drogovou epidemii v americké historii. Diváky zavede do epicentra amerického boje se závislostí na opioidech, od zasedacích místností korporace Big Pharma, přes zoufalou virginskou těžařskou komunitu až po chodby protidrogového úřadu (DEA). Hrdinové série se objeví v intenzivní a napínavé jízdě proti všem, aby porazili zbabělé korporátní síly, včetně jejich spojenců, kteří stojí za touto národní krizí. Limitovaná série se inspirovala bestsellerem New York Times od Beth Macy.