Epická dobrodružství s Bertiem Gregorym
Z části divoká příroda, z části dobrodružná show. Sledujte eskapády mladého průzkumníka National Geographic Bertieho Gregoryho, který cestuje po světě a natáčí neobyčejné záběry divokých zvířat. Pomocí kombinace technických kouzel, tajného terénního umění a extrémní vytrvalosti se spolu se svým týmem snaží překonat výzvy a nebezpečí a dostat se co nejblíže divoké přírodě za jejích vlastních podmínek.