Jake a piráti ze Země Nezemě
Sledujte Jaka, Izzy, Kubíka a jejich papouška Kuldu, jak vyplouvají na své lodi Bárce ze skrýše na Pirátském ostrově a hledají poklady, přičemž bojují s kapitánem Hookem a panem Smee. Kapitán Hook udělá vše, jen aby se zmocnil pokladu, ať už je to skateboard, kytara nebo vzácná mušle. Jenže Jake pozve malé diváky, aby pomocí týmové práce, řešení problémů a tělesné aktivity pomohli poklad znovu získat. Za odměnu dostanou zlaté dublony do týmové pokladnice.