Just Like Me!
V seriálu „Just Like Me!“ sledujeme pět dospívajících vlogerů. Každý týden se setkávají v juice baru na lodi. Tady spolupracují, sdílejí svou kreativitu, natáčejí videa a diskutují o své online reputaci i o svých běžných životech. Každý z nich má svůj jedinečný talent a tento seriál je také o rozvoji těchto talentů. „Just Like Me!“ je reality komedie se scénářem, která se celá odehrává v juice baru a jeho okolí.