To já ne
Zábavné životní peripetie a zvraty pěti teenagerů – mimořádně soutěživých dvojčat a jejich tří nejlepších kamarádů. Každý díl začíná tím, že se dvojčata Lindy a Logan snaží nějak vysvětlit, co přesně se právě stalo.
Komedie popisující veselé peripetie a zvraty v životě pěti teenagerů – mimořádně soutěživých dvojčat a jejich tří nejlepších kamarádů. Každá epizoda začíná na konci nějakého průšvihu, těsně poté, co se dobrodružství absurdně zvrtlo. V té chvíli se dvojčata Lindy a Logan a jejich kamarádi Jasmine, Garrett a Delia snaží pomocí retrospektivních scén nějak vysvětlit, co přesně se vlastně stalo.