Austin a Ally
Po vzniku nepravděpodobného partnerství mezi extrovertním hudebníkem/zpěvákem Austinem a nadanou a plachou skladatelkou Ally vynikají protiklady.
Po vzniku nepravděpodobného partnerství mezi extrovertním hudebníkem/zpěvákem Austinem a nadanou a plachou skladatelkou Ally – a jejich dvěma nejlepšími přáteli, Trish a Dezem – vynikají protiklady. Austin a Ally spojují své talenty k vytvoření skutečné hudební mašinérie, podaří se jim však dosáhnout jejich cíle, když se ztrapňující nahrávka Austina začne objevovat na místním blogu nebo když Dez chybně přečte slova a pořídí klokana do dalšího Austinova videa?