Kačer Kabrňák
Kačer Kabrňák vypráví dobrodružství superhrdiny, kterému pomáhá jeho pomocník Rampa McKvák. Pod svou tajnou identitou Drake Mallard žije v předměstském domě se svou adoptivní dcerou Gosalyn, v sousedství bezradně přitroublé rodiny Blátotlačků.
Kačer Kabrňák vypráví dobrodružství hlavního superhrdiny, kterému pomáhá jeho pomocník a pilot Rampa McKvák. Pod svou tajnou identitou Drake Mallard žije v nenápadném předměstském domě se svou adoptivní dcerou Gosalyn, v sousedství bezradně přitroublé rodiny Blátotlačků. Kabrňák se snaží najít rovnováhu mezi svou egoistickou touhou po slávě a pozornosti a snahou být dobrým otcem své dceři Gosalyn a pomáhat konat dobro ve městě St. Canard.