Koumáci
Rozjeďte to s Koumáky, oblíbenou alternativní kapelou Disney Junior pro předškoláky! Rich, Scott, Dave a Smitty řeší společně se svými přáteli Ninou a Myšákem „naléhavé myšlenkové případy“ ve Skladišti představ.
Rozjeďte to s Koumáky, oblíbenou alternativní kapelou Disney Junior pro předškoláky! Rich, Scott, Dave a Smitty jsou brainstormeři, kteří pracují ve Skladišti představ a společně se svými kamarády Ninou a Myšákem ze skladiště řeší „naléhavé myšlenkové případy“. V každé epizodě zazní originální písničky v podání kapely.