Star Wars: Příběhy Droidů
Během závodu napříč galaxií na záchranu R2-D2 C-3PO vypráví mnoho příběhů o povstalcích, jejich úžasných dobrodružstvích, konfliktech se Sithy a hledání nové naděje.
Luke Skywalker a Povstalecká aliance zničili druhou Hvězdu smrti a tím porazili Impérium. Oslavy jsou však rychle přerušeny, když záhadná postava v kápi odcizí admirálovi Ackbarovi jeho loď, na které se jako rukojmí nachází R2-D2! Během jízdy zbytku povstalců napříč galaxií vypráví C-3PO mnoho příběhů o povstalcích a jejich úžasných dobrodružstvích, která vedla ke konfliktu mezi rytíři Jedi a Sithy, ke vzniku Impéria a jejich hledání nové naděje.