Mise: Rodina Yozakura
Yozakura není jen tak ledajaká rodina! Středoškolák a naprostý introvert Taiyo Asano přišel při tragické nehodě o rodinu. Jediný, s kým dokáže mluvit, je jeho kamarádka z dětství Mutsumi Yozakura, která je dědičkou špionážního rodu a skrývá divoké tajemství. Její bratr Kyoichiro, zkušený špion, si Taiya vybere za svůj cíl. Aby Taiyo zachránil sebe i Mutsumi, rozhodne se s ní oženit a stát se součástí rodiny Yozakura. Tím začíná nevídaná mise!