Taková moderní rodinka
„Taková moderní rodinka“ je komediální seriál, který nahlíží na životy tří různých rodin očima dokumentaristy a jeho štábu. Jay Pritchett (Ed O’Neill) je patriarchou této komplikované, nespořádané a milující moderní rodiny.