Jen vraždy v budově
Seriál Only Murders In The Building pojednává o třech cizích lidech, kteří sdílejí posedlost skutečnými zločiny a do jednoho se zapletou, když vyšetřují záhadnou smrt souseda v jejich newyorském činžovním domě.