Pauline
Pauline po sexu na jednu noc otěhotní s Lukasem. S těhotenstvím ale není něco v pořádku. Když Lukas odhalí, že je synem vtěleného ďábla a dědicem pekla, nic už není jako dřív. Ocitne se mezi démony a anděly a Paulinino těhotenství jí navíc dá nadpřirozené schopnosti. Stává se rozhodující silou v epické bitvě mezi dobrem a zlem.
Pauline se chystá dokončit střední školu a stipendium v zahraničí je na dosah. Vše se změní, když devatenáctiletá dívka po známosti na jednu noc otěhotní s Lukasem. To zhatí všechny její plány a ona o vztah s Lukasem právě teď příliš nestojí. Navíc s těhotenstvím není něco v pořádku. U Pauline se objeví nadpřirozené schopnosti. Zjistí, že Lukas je synem inkarnace ďábla, a pak se ocitne mezi anděly a démony – a v hledáčku samotné královny pekel. Malinký démon v jejím břiše se ukáže být rozhodující silou v epické bitvě mezi dobrem a zlem. A Pauline? Má zachránit svět. Co to má být?