Percy Jackson a Olympané
Poté, co jsou napadeny hranice Tábora polokrevných, vydává se Percy Jackson na dobrodružnou odyseu do Moře nestvůr, aby našel svého nejlepšího přítele Grovera a jedinou věc, která může zachránit tábor: Zlaté rouno. Percy musí s pomocí Annabeth, Clarisse a kyklopa Tysona přežít, aby zastavil Luka, titána Krona a jejich plán na svržení Olympu.