Quantico
Rozličná skupina rekrutů přijíždí na tréninkovou základnu FBI Quantico. Jsou to ti nejlepší, nejchytřejší a nejprověřenější, takže se zdá nemožné, že jeden z nich je podezřelý z naplánování největšího teroristického útoku od 11. září.