Svatební sezóna
Beznadějně romantický Stefan se setkává s charismatickou Katie, a i přes její zasnoubení se synem bohatého realitního magnáta začíná v průběhu léta plného svateb bouřlivý románek. Zanedlouho jsou na útěku před zákonem, když se Katie stane hlavní podezřelou ze šokujícího zločinu. Dokáží obstát před policií, organizovaným zločinem a jejich vzájemnými komplikovanými city na cestě za očištěním svých jmen?