akční a dobrodružný, sci-fi
Sto let před vzestupem Impéria řád Jedi a Galaktická republika po staletích bez války prosperují. Vyšetřování série šokujících zločinů však proti sobě postaví mistra Jedi a nebezpečnou válečnici z jeho minulosti.