Star Wars: Maul – Pán stínů
Maul po událostech „Klonových válek“ plánuje obnovit svůj zločinecký syndikát na planetě nedotčené Impériem. Zde se jeho cesty zkříží s rozčarovanou mladou padawankou Jedi, která by mohla zaujmout místo učedníka, kterého hledá, aby mu pomohl v jeho neúnavné honbě za pomstou.
Spěšný plán útěku se ukáže být nebezpečný a odloučený Maul se připojí k ostatním.