Starej chlap
Dan Chase před desítkami let utekl od CIA a od té doby žije v utajení. Když se objeví nájemný vrah a pokusí se ho odstranit, uvědomí si tento bývalý agent, že aby si zajistil budoucnost, musí se vyrovnat se svou minulostí.