Báječná léta
Příběh rodiny Williamsových z konce 60. let 20. století z pohledu nápaditého dvanáctiletého Deana. S odstupem dospělého Dean ve svých nadějeplných a humorných vzpomínkách na minulost poukazuje na vzestupy a pády spojené s dospíváním v černošské středostavovské rodině v alabamském Montgomery a na přátelství, veselé příběhy a ponaučení, která na této cestě zažil.