Krásné maličkosti
Seriál Krásné maličkosti, natočený podle bestselleru Cheryl Strayedové, vypráví o ženě, jejíž manželství je na pokraji krachu, jejíž dcera s ní téměř nemluví a jejíž spisovatelská kariéra nestojí za nic. Proto když jí kamarád navrhne, aby se ujala vedení poradenské rubriky, považuje se Clare za posledního člověka, který by se pro tuto práci hodil… přestože má pro ni nejspíš všechny předpoklady.