Co kdyby...?
Ve třetí řadě animovaného seriálu studia Marvel „Co kdyby…?“ vrcholí dobrodružství v mnohovesmíru. Sledujte, jak klasičtí hrdinové a hrdinky činí nečekaná rozhodnutí, která změní jejich vesmíry v paralelní světy MCU. Pozorovatel představí divákům nové žánry, strhující podívané a neuvěřitelné nové postavy.