Miraklet på Hudsonfloden
Miraklet på Hudsonfloden fortæller om fly 1549's dramatiske, virkelige historie om den frygtelige, triumferende nødlanding i Hudson-floden. Med intime og følelsesmæssige interviews såvel som dramatiske rekonstruktioner i stor skala afslører filmen nærmere detaljer om passagerer og besætning og viser, at selve flystyrtet bare var begyndelsen på deres kamp for overlevelse.