R.J. Decker
Den vanærede avisfotograf og tidligere straffede R.J. Decker starter forfra som privatdetektiv i det farverige, men dybt kriminelle, sydlige Florida. Han opklarer sager fra det lettere mærkelige til det helt bizarre med hjælp fra sin ekskæreste, der er journalist, hendes kone, som er kriminalbetjent, og en gådefuld, ny velgører - en kvinde fra hans fortid, der kan blive hans vigtigste forbundsfælle… eller hans enkeltbillet tilbage til fængslet.