The Rookie: Feds
Simone efterforsker mordet på en føderal ingeniør, mens hendes forhold til Cutty sættes på prøve.
Simone bruger sin informant til at spore en våbenhandler fra FBI’s liste over eftersøgte personer.
Simone and Laura opdager kritisk info om et voldeligt forhold, der er forbundet med en forbrydelse.
Simone og Carter arbejder undercover for at finde en international snigmorder, kendt som Manden med leen.
Efter en Thanksgiving-kidnapning opdager holdet en gidselsituation, der involverer politiet.
Efter et mislykket snigmordsforsøg hyret et kongresmedlem Garzas hold som beskyttelse.
Da deres første date bliver til en undercover-operation, får Brendon og Antoinette det bedste ud af det.