Matopos
I en afrikansk landsby bliver en ung, blind dreng offer for en storm. En engel lærer ham, hvordan han kan overvinde sin frygt. Ved hjælp af en fløjte uddriver drengen landsbyboernes frygt og tilbyder en ny fortolkning af naturen.