Doc & Darryl
Da de var bedst, var de de største stjerner på et hold, der erobrede New York og vandt World Series i 1986. Men da de var værst, knuste Doc Gooden og Darryl Strawberry Mets-fansenes hjerter. "De skulle have været vores drenge i årevis," beklager Jon Stewart sig i denne stemningsfulde og sviende "30 for 30"-dokumentarfilm instrueret af Judd Apatow og Michael Bonfiglio.
Da de var bedst, var de de største stjerner på et hold, der erobrede New York og vandt World Series i 1986. Men da de var værst, knuste Doc Gooden og Darryl Strawberry Mets-fansenes hjerter. "De skulle have været vores drenge i årevis," beklager Jon Stewart sig i denne stemningsfulde og sviende "30 for 30"-dokumentarfilm instrueret af Judd Apatow ("Trainwreck") og Michael Bonfiglio ("You Don't Know Bo"). Genforenet på en diner i Queens ser de to spillere tilbage på de herlige dage midt i ​​80'erne, og de rystende nætter, der fprvandlede dem fra sikre Hall of Fame-navne til ofre for deres egen afhængighed. Når du hører Doc fortælle om, hvordan han gik glip af paraden "Canyon of Heroes", eller Darryl fortælle om, hvordan han rådgav folk i sit præsteembede, kan du kun ønske, at disse to meget forskellige mænd ikke havde fulgt den samme destruktive vej.