Jerry Maguire
Jerry Maguire(Tom Cruise) er benhård agent i sportsverdenen, men begynder at betvivle sine egne midler. Han vil have mennesket i centrum i stedet for pengene. Den høje moral falder ikke i god jord i firmaet. Han mister sit job og står tilbage med høj moral og en enkelt falleret fodboldspiller i sin stald. Troen på medmenneskelighed i en kynisk branche skal nu stå sin prøve. Kan man skabe en succes på høje idéaler?