Catholics vs. Convicts
D. 15. oktober 1988 mødtes Notre Dame og University of Miami i en kamp, der er gået over i historien som én af de største inden for college-football.
D. 15. oktober 1988 mødtes Notre Dame og University of Miami i en kamp, der er gået over i historien som én af de største inden for college-football. Det var tradition mod swagger, de fjerderangerede Fighting Irish mod de førstrangerede Hurricanes, ét trænerikon, Lou Holtz, mod et andet, Jimmy Johnson. Men navnet, der stadig giver genlyd, kom fra en T-shirt, som et par Notre Dame-elever fik lavet: "Catholics vs. Convicts."