Run Ricky Run
Ricky Williams passer ikke på den amerikanske definition af den moderne atlet. I 2004, mens rygterne gik om endnu en positiv marijuanatest, byttede Miami Dolphins' running back beundringen og et palæ i det sydlige Florida for et billigt telt i Australien. Hans beslutning igangsatte en mediestorm, der smadrede hans omdømme og stemplede ham som 'America's Pothead'. Men mens de fleste medier troede, at Williams ødelagde sit liv ved at forlade amerikansk fodbold, mente Ricky selv, at han var ved at redde det. Gennem personlige optagelser med Williams under hans tid væk fra fodbolden, ser Sean Pamphilon med nye øjne på en spiller, der var blevet mediernes boksebold og siden har bevist sit værd både som far og holdkammerat.