Longboarding La to NY
Britiske filmskabere begiver sig ud på en episk rejse, hvor de kører 4.800 km på longboard på tværs af USA, fra Los Angeles til New York. De får hjælp fra et mindre hold, mens de møder ørkener, bjerge og byer og dokumenterer deres livsændrende eventyr.