Tour Du Faso
Tour du Faso følger tre outsidere i Afrikas største cykelløb tværs over ørkenen. Midt i europæisk perfektionisme og afrikansk virkelighed forfølger de drømme lidenskabeligt. Fokus er ikke på at vinde, men på selve oplevelsen, og tilbyder et glimt af før-kommercialiserede årtier. Med en samlet præmie på 25.000 euro betyder deltagelsen alt.