Little Big Men
Den 28. august 1982 blev Cody Webster og en lille gruppe skolegårdsvenner fra Kirkland, Washington, sat på en bus, hvor de ventede på at spille mesterskabskampen i Little League World Series. Minderne om amerikanske gidsler og en lammende oliekrise var stadig i frisk erindring, den nye præsident skulle komme sig over et attentatforsøg, og der kom nye trusler fra Sovjetunionen.
Den 28. august 1982 blev Cody Webster og en lille gruppe skolegårdsvenner fra Kirkland, Washington, sat på en bus, hvor de ventede på at spille mesterskabskampen i Little League World Series. Deres fokus var, hvad du ville forvente fra en 12-årig: ram bolden, lave strikes, kryds fingre og så måske – måske – vinder du. Voksne fra tilskuerpladserne og hjemmefra oplevede meget mere. Minderne om amerikanske gidsler og en lammende oliekrise var stadig i frisk erindring, den økonomiske usikkerhed fra slutningen af ​​1970'erne var stadig til stede, og den nye præsident skulle komme sig over et attentatforsøg, mens der kom nye trusler fra Sovjetunionen. Tilbage på den lille baseballbane i Williamsport blev Amerikas nationalsport fejret hver sommer, men intet amerikansk hold havde vundet Little League World Series Championship i mere end et årti. Da Kirkland-spillerne kom ud den dag trådte de ind på en meget større bane end den, de så. Hvad de gjorde, hvordan de gjorde det, og hvad der skete med hver af spillerne i de følgende år er en mangesidet historie. Emmy-vindende filmskaber Al Szymanski undersøger, hvad der blev af en gruppe barndomsholdkammerater, da højdepunktet i deres liv indtraf, før deres liv var for alvor begyndt.