Lighthouse Lesvos
Denne dokumentar på en time skildrer frivillige fra Lifeguard Hellas ved Molyvos Beach på Lesvos Island og følger deres utrættelige indsats for at redde flygtninge over Det Ægæiske Hav, mens de bliver udsat for naturens kræfter.