The Old Man
Dan Chase flygtede fra CIA for flere årtier siden og har levet under radaren siden. Da en lejemorder kommer og forsøger at slå Chase ihjel, finder den gamle agent ud af, at han må gøre fortidens regnskab op for at sikre sin fremtid.